kontakt Copart USA

  • Kategoria: zakupy

  • Data publikacji: 2018-02-27 14:16:18
  • Data modyfikacji: 2022-07-11 14:12:12
kontakt Copart USA

Copart USA kontakt, infolinia, usługi aukcyjne, zakupy

Infolinia i kontakt do Copart USA

Copart USA to oddział amerykańskiej firmy oferujący usługi aukcyjne.

Copart USA oferuje utworzoną dla interesantów obsługę kliencką dostępną przez 24h. Podczas kontaktu poprzez infolinię Copart USA pracownicy firmy udzielają pomocy klientom, którzy napotkali problemy w chwili korzystania z usług udostępnianych przez firmę Copart USA.

Z Copart USA można skontaktować się telefonicznie, przez pocztę elektroniczną lub korzystając z udostępnionego formularza na stronie przedsiębiorstwa.

Pomoc telefoniczna udzielana przez Copart USA

W celu skontaktowania się z oddziałem Copart USA należy zadzwonić pod numer wydziału infolinii Copart. Aby uzyskać kontakt poprzez pocztę elektroniczną, należy napisać wiadomość na podany poniżej adres, skorzystać z podanego formularza na stronie internetowej firmy, lub można skontaktować się poprzez czat na stronie firmy Copart USA.

Biuro obsługi klienckiej dostępne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 19. Podczas komunikacji z pracownikami konsultacji interesantów można uzyskać odpowiedzi na posiadane pytania, które mogą dotyczyć licytacji, zakupów, licencji firmowych czy też opłat zakupionych produktów.

Zakupy w oddziale Copart USA

Będąc zarejestrowanym użytkownikiem usług Copart USA otrzymuje się dostęp do szerokiej oferty aut, ciężarówek czy SUV-ów, zarówno tych w sprzedaży hurtowej, używanych, jak i tych, które zostały wycofane z użytku. Posiadanie członkostwa w Copart USA oferuje 3 opcje:

  • Darmowa
    • możliwość oglądania aukcji,
    • opcja dodawania wybranych pojazdów do listy obserwowanych,
    • opcja tworzenia powiadomień o pojazdach,
  • Podstawowa 
    • możliwość oglądania wielu aukcji,
    • opcja licytowania do 1200 USD bez konieczności kaucji,
  • Premium
    • oferuje wszystkie plusy opcji podstawowej,
    • możliwość dziennej licytacji wielu pojazdów naraz do 100 tysięcy USD,
    • Wyższy priorytet podczas otrzymywania pomocy telefonicznej,