ebay polska kontakt z biurem obsługi klienta dostępny jest po zalogowaniu na stronie internetowej ebay. eBay informacje które należy pamiętać przed kontaktem z obsługą klienta.
Kontakt eBay
Serwis eBay łączy miliony kupujących i sprzedających na ponad 190 rynkach na świecie. Serwis zapewnia możliwość rozwoju bez względu na to kim użytkownik jest i gdzie się znajduje. eBay to 138 mln nabywców na całym świecie, 1,6 mld aukcji na żywo, 190 rynków na świecie.
Klienci po zalogowaniu do eBay mogą kontaktować się z obsługą. Należy wypełnić formularz kontaktowy, poprzez który klient wyśle e-mail do Obsługi klienta eBay. Zależnie od pytania, obsłudze klienta udzielenie odpowiedzi może zająć od 24h do 72h.
eBay dodatkowe dokumenty lub informacje
W celu rozwiązania niektórych problemów obsługa klienta może poprosić klienta o dodatkowe informacje. Na przykłada: opłata klienta jest uregulowana, ale nie jest to widoczne na jego koncie sprzedawcy. Klient zostanie poproszony o obsługę o przesłanie skanu lub kopii wyciągu z konta bankowego lub karty.
Jeśli klient zostanie poproszony o przesłanie dokumentu, obsługa eBay poda łącze do strony, poprzez którą można przesłać skan lub zdjęcie.
Wielkość pliku nie może przekroczyć 1 MB. W razie potrzeby eBay zmniejszy zdjęcia.
eBay o czym pamiętać przy kontakcie?
W przypadku pytań dotyczących transakcji, pytania najpierw powinno się kierować do kupującego lub sprzedającego, a dopiero później z obsługą eBay.
Im więcej szczegółów poda klient, tym większe są szanse na szybkie i płynne rozwiązanie sprawy. Należy podać wszystkie daty, nr. przedmiotu, nazwa użytkowników i opis podjętych działań.
Konsultanci eBay zwykle odpowiadają w ciągu 24-48h. Zależy to od wielu czynników, w tym liczby wcześniejszych wiadomości czy złożoności problemu.