eBay kontakt

  • Kategoria: zakupy

  • Data publikacji: 2019-01-16 17:29:22
  • Data modyfikacji: 2022-08-05 16:17:19
eBay kontakt

ebay polska kontakt z biurem obsługi klienta dostępny jest po zalogowaniu na stronie internetowej ebay. eBay informacje które należy pamiętać przed kontaktem z obsługą klienta.

Kontakt eBay

Serwis eBay łączy miliony kupujących i sprzedających na ponad 190 rynkach na świecie. Serwis zapewnia możliwość rozwoju bez względu na to kim użytkownik jest i gdzie się znajduje. eBay to 138 mln nabywców na całym świecie, 1,6 mld aukcji na żywo, 190 rynków na świecie. 

Klienci po zalogowaniu do eBay mogą kontaktować się z obsługą. Należy wypełnić formularz kontaktowy, poprzez który klient wyśle e-mail do Obsługi klienta eBay. Zależnie od pytania, obsłudze klienta udzielenie odpowiedzi może zająć od 24h do 72h. 

eBay dodatkowe dokumenty lub informacje 

W celu rozwiązania niektórych problemów obsługa klienta może poprosić klienta o dodatkowe informacje. Na przykłada: opłata klienta jest uregulowana, ale nie jest to widoczne na jego koncie sprzedawcy. Klient zostanie poproszony o obsługę o przesłanie skanu lub kopii wyciągu z konta bankowego lub karty. 

Jeśli klient zostanie poproszony o przesłanie dokumentu, obsługa eBay poda łącze do strony, poprzez którą można przesłać skan lub zdjęcie. 

Wielkość pliku nie może przekroczyć 1 MB. W razie potrzeby eBay zmniejszy zdjęcia.

eBay o czym pamiętać przy kontakcie?

W przypadku pytań dotyczących transakcji, pytania najpierw powinno się kierować do kupującego lub sprzedającego, a dopiero później z obsługą eBay. 

Im więcej szczegółów poda klient, tym większe są szanse na szybkie i płynne rozwiązanie sprawy. Należy podać wszystkie daty, nr. przedmiotu, nazwa użytkowników i opis podjętych działań. 

Konsultanci eBay zwykle odpowiadają w ciągu 24-48h. Zależy to od wielu czynników, w tym liczby wcześniejszych wiadomości czy złożoności problemu.