Brak internetu. Gdzie zgłosić brak internetu i jak go przywrócić? Dane kontaktowe dostawców internetu, kontakt z serwisem technicznym
Brak Internetu kontakt
Brak Internetu jest często powodowany przez niepoprawne działanie odbiornika lub awarie u dostawcy. Rzadko spotyka się przypadek, w którym to klient został odcięty od usługi. Najlepiej zawsze się skontaktować z dostawcą Internetu, aby zgłosić awarię i uzyskać pomoc w odzyskaniu Internetu. U wielu operatorów możliwy jest kontakt telefoniczny w sprawie naprawy połączenia internetowego.
Internet Orange awaria: 510 100 100
Internet Vectra awaria: 801 080 180, (kom) 58 742 65 00
Multimedia Internet awaria: 244 244 244
UPC Internet awaria: 813 813 813
Internet T-Mobile awaria: 602 900 000 lub (22) 413 69 96
Kontakt telefoniczny jest możliwy w różnych godzinach w zależności od operatora, nie wszyscy prowadzą go całą dobę i należy je sprawdzić przed zadzwonieniem. Koszty rozmowy oraz to, w jakim stopniu oferowana jest pomoc, także różnią się między operatorami.