Kontakt PlayStation

  • Kategoria: producenci

  • Data publikacji: 2017-08-03 22:49:03
  • Data modyfikacji: 2023-02-25 21:21:00
Kontakt PlayStation

Sprawdź aktualny kontakt z PlayStation dostępny na poniższej stronie internetowej. Poprzez skontaktowanie się z PlayStation możliwa jest bezpośrednia rozmowa z pracownikami firmy. Telefon PlayStation pozwoli uzyskać aktualne informacje na temat oferty firmy.

PlayStation kontakt

Pierwszą z opcji na kontakt z firmą PlayStation jest skorzystanie z dostępnego adresu poczty elektronicznej. Dzięki temu klienci potrzebujący pomocy mogą korespondować poprzez internet i wiadomości mailowe z pracownikami Biura Obsługi Klienta PlayStation. Należy pamiętać, żeby w temacie takiej wiadomości zawrzeć problem, z jakim klient zwraca się do konsultantów PlayStation, a w treści wiadomości dokładnie go opisać. Zawarcie jak największej ilości przydatnych informacji pozwoli ekspertom PlayStation na szybsze znalezienie odpowiedniego rozwiązania dla problemu klienta przez pracowników Biura Obsługi Klienta. Wiadomość zwrotna powinna zostać dostarczona do klienta w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych. Z pewnością konsultanci firmy PlayStation dołożą wszelkich starań, aby odpowiedzieć na każdą nadesłaną wiadomość, tak szybko, jak będzie to tylko możliwe.

E-mail PlayStation: [email protected]

Strona internetowa PlayStation

Inną możliwą opcją na kontakt z firmą PlayStation jest skorzystanie z udostępnionego na stronie internetowej systemu obsługi klienta. Klient bezpośrednio może otrzymać niezbędne informacje od pracowników PlayStation. Dodatkowo udostępniona została również sekcja najczęściej zadawanych przez klientów pytań. Dobrze jest więc przed bezpośrednim kontaktem z firmą PlayStation, sprawdzić, czy problem klienta nie został już rozwiązany w sekcji FAQ. W przypadku braku znalezienia właściwego rozwiązania dla danego problemu warto skorzystać z pozostałych opcji na kontakt z PlayStation.

Na stronie internetowej firmy do kontaktu udostępniony został także formularz kontaktowy. Przed jego wysłaniem klient poproszony zostanie o uzupełnienie wymaganych pól danymi osobowymi, wybranie tematu zgłoszenia, a także szczegółowe opisanie danego problemu. Wiadomość zwrotna powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

Telefon PlayStation

Jednym z najszybszych możliwych sposobów na skontaktowanie się z konsultantami Biura Obsługi Klienta firmy PlayStation jest skorzystanie z udostępnionego poniżej numeru kontaktowego. Za jego pomocą klienci mają możliwość na bezpośrednią rozmowę z konsultantami PlayStation. Dzięki temu osoby zainteresowane mogą zdobyć cenne informacje dotyczące aktualnej oferty firmy, a także otrzymać odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości bezpośrednio od ekspertów PlayStation odpowiedzialnych za obsługę telefonu PlayStation. Dodatkowo należy także dodać, że podany kontakt PlayStation dostępny jest dla wszystkich zainteresowanych klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:30.

Telefon PlayStation: 22 397 89 24
*Telefon PlayStation dostępny jest dla zainteresowanych klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:30