Co zrobić w przypadku braku prądu? Gdzie zgłosić awarię prądu? Kontakt telefoniczny, dane kontaktowe dostawców prądu.
Brak prądu kontakt
Brak prądu może być spowodowany na różne sposoby. Może być to awaria u odbiorcy, jak i dostawcy. Jeśli przerwa w dostawie prądu nie została zapowiedziana przez dostawcę należy sprawdzić czy nie wystąpiła awaria w domu klienta. Można zrobić to samemu, lecz bezpieczniej jest skontaktować się z serwisem. Jeśli w instalacji domowej wszystko jest w porządku, oznacza to, że problem wystąpił u dostawcy i trzeba z nim się skontaktować. Większość dostawców prądu pozwala na kontakt telefoniczny.
Tauron brak prądu: 32 606 0 606
Enea brak prądu: 611 111 111
PGE brak prądu: 422 222 222
Energa brak prądu: 801 404 404 lub +48 58 767 43 50
Kontakt telefoniczny jest możliwy w różnych godzinach w zależności od dostawcy i należy je sprawdzić przed zadzwonieniem. Koszty rozmowy oraz to, w jakim stopniu oferowana jest pomoc, także różnią się między dostawcami.
W przypadku braku prądu możliwy jest też kontakt telefoniczny z Pogotowiem Elektrycznym pod numerem alarmowym 991. Numer ten jest dostępny bezpłatnie, całodobowo. Kontakt z Pogotowiem Elektrycznym możliwy jest również w święta i dni wolne od pracy.
Numer telefonu: 991