Kontakt Porsche

  • Kategoria: producenci

  • Data publikacji: 2017-08-28 16:24:48
  • Data modyfikacji: 2023-01-30 18:38:06
Kontakt Porsche

Bezskutecznie próbujesz znaleźć aktualny kontakt Porsche? Sprawdź poniższą stronę internetową, na której udostępnione zostały wszystkie aktualne sposoby na kontakt z Porsche. Kontakt Porsche to pewność szybkiej obsługi i otrzymanie potrzebnych informacji.

Porsche kontakt

Bardzo prostym sposobem na kontakt z Porsche jest możliwość skorzystania z udostępnionego adresu poczty elektronicznej. Na podany niżej adres chętni klienci mogą korespondować z pracownikami Porsche za pomocą wiadomości mailowych. Dobrze byłoby, aby wiadomość klienta zawierała w sobie między innymi temat sprawy klienta, a w opisie dokładne wytłumaczenie problemu. Dzięki podaniu jak największej ilości przydatnych informacji, eksperci firmy znacznie szybciej mogą znaleźć rozwiązanie dla problemu klienta. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią ze strony konsultantów Centrum Obsługi Klienta powinna zostać wysłana i dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych. Z pewnością eksperci Porsche dołożą wszelkich starań, aby odpowiedzieć na wszystkie nadesłane wiadomości mailowe, tak szybko, jak będzie to tylko możliwe.

E-mail Porsche do biura i zakładu produkcyjnego: [email protected]

Porsche kontakt

Osoby preferujące bardziej tradycyjne metody kontaktu z Porsche mogą skorzystać z podanego adresu korespondencyjnego. Na poniższy adres możliwe jest wysyłanie spraw klientów przy pomocy listów. Należy jednak nadmienić, że wybierając tę opcję na kontakt z Porsche, wiadomość zwrotna może zostać dostarczona w znacznie dłuższym terminie do klienta. Jeśli więc sprawa, z jaką zmaga się klient, jest nagląca, warto skorzystać z innych opcji na kontakt z Porsche.

Adres korespondencyjny Centrum Sopot: al. Niepodległości 956 81-861 Sopot
Adres korespondencyjny Centrum Poznań: ul. Warszawska 67, 61-028 Poznań
Adres korespondencyjny Centrum Warszawa: ul. Połczyńska 107, 01-303 Warszawa
Adres korespondencyjny Centrum Warszawa Okęcie: ul. Sekundowa 1A, 02-178 Warszawa
Adres korespondencyjny Centrum Wrocław: Al. Karkonoska 54, 53-015 Wrocław
Adres korespondencyjny Centrum Katowice: ul. Kochłowicka 103, 40-818 Katowice
Adres korespondencyjny Centrum Łódź: al. Władysława Bartoszewskiego 15, 93-341 Łódź
Adres korespondencyjny Centrum Kraków: ul. Jasnogórska 109, 31-358 Kraków

Telefon Porsche

Najszybszym, a zarazem najczęściej wybieranym sposobem na kontakt z firmą Porsche jest skorzystanie z dostępnego poniżej numeru kontaktowego. Za jego pomocą klienci mogą bezpośrednio porozmawiać z pracownikami Biura Obsługi Klienta Porsche. Podczas rozmowy można otrzymać informacje dotyczące aktualnej oferty Porsche. Konsultanci obsługujący kontakt Porsche mogą także udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania i niejasności, z jakimi zgłaszać się będą osoby zainteresowane kontaktem. Warto także nadmienić, że istnieje więcej niż jeden aktualny kontakt Porsche. Z tego względu każdy z dostępnych numerów kontaktowych został odpowiednio opisany, co ułatwi z pewnością znalezienie odpowiedniego kontaktu. Dodatkowo kontakt Porsche aktywny jest dla klientów wyłącznie w określonych dniach oraz godzinach. Nie zostały one jednak podane poniżej. Z tego względu zainteresowani kontaktem klienci powinni poszukać godzin funkcjonowania kontaktu Porsche we własnym zakresie.

Telefon Porsche Centrum obsługi klienta: 800 800 911 oraz 616 610 911
Telefon Porsche Centrum Sopot: +48 58 550 911 0
Telefon Porsche Centrum Poznań: +48 61 849 11 00
Telefon Porsche Centrum Warszawa: +48 22 532 41 00
Telefon Porsche Centrum Warszawa Okęcie: +48 22 48 90 911
Telefon Porsche Centrum Wrocław: +48 71 6 911 911
Telefon Porsche Centrum Katowice: +48 32 39 911 00
Telefon Porsche Centrum Łódź: +48 42 20 871 00
Telefon Porsche Centrum Kraków: +48 12 61 26 911

Internetowa strona Porsche

Dodatkowo na stronie internetowej firmy Porsche do kontaktu dla klientów został udostępniony także formularz kontaktowy. Osoby zainteresowane przed wysłaniem zgłoszenia poproszone zostaną o podanie odpowiednich danych oraz dokładne opisanie danego problemu. Ułatwi to pracę konsultantom Centrum Obsługi Klienta nad znalezieniem właściwego rozwiązania dla zgłoszonego problemu. Wiadomość zwrotna powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.