e-podróżnik kontakt — skontaktuj się w sprawie zakupu biletu. Zgłoś problem na stronie. Uzyskaj wsparcie techniczne. Aktualne dane kontaktowe
E-podróżnik kontakt
E-podróżnik jest to aplikacja, pozwalająca na wyszukiwanie najlepszych przejazdów pomiędzy miastami. Weszła ona na rynek w 2008 roku za pośrednictwem firmy Teroplan S.A. Pod nazwą tej firmy, aplikacja widnieje w państwach takich jak Czechy, Niemcy, Serbia czy Ukraina. Poza wyszukiwaniem najlepszych połączeń aplikacja daje również możliwość zakupu biletów.
E-podróżnik kontakt z konsumentami najczęściej nawiązuję poprzez elektroniczną korespondencję. Możliwe jest jednak skontaktowanie się z biurem obsługi klienta poprzez numer telefonu, podany na oficjalnej stronie. Bardziej oficjalne tematy rozmów prowadzone są poprzez wysyłanie wniosków na adres siedziby. Co więcej, aby zaoszczędzić czasu na kontaktowanie się z pracownikami, firma stworzyła sekcję z najczęściej zadawanymi pytaniami.
Kontakt telefoniczny e-podróżnik
Osoby zamawiające bilety za pośrednictwem wyżej opisywanej strony mogą zgłaszać zaistniałe problemy, dzwoniąc na numer infolinii. Telefoniczny kontakt e-podróżnik umożliwia 365 dni w roku w godzinach 7:00-21:00. Dzwoniący mogą nie tylko zgłosić błędy zaistniałe na stronie, ale także uzyskać pełną pomoc przy zakupie biletów. Dodatkowo kontaktując się z biurem obsługi klienta e-podróżnik możliwa będzie anulacja, zakupionego wcześniej biletu.
Telefoniczny kontakt e-podróżnik +48 703 502 802
Kontakt e-podróżnik online
Aby nawiązać kontakt z e-podróżnik w formie online, możliwe jest wysłanie swojego zapytania, na podany na stronie adres e-mail. Konsultanci starają się na bieżąco odpisywać na wszystkie wysłane pytania. Zgłaszanie pytań dotyczących płatności oraz zakupu biletów to jedno z najczęściej zadawanych pytań podczas nawiązywania kontaktu z e-podróżnik.
Kontakt e-podróżnik e-mail [email protected]
Dane kontaktowe e-podróżnik
Kontakt e-podróżnik w przypadku bardziej formalnych zapytań daje możliwość za pośrednictwem udostępnionego na stronie adresu do korespondencji. Możliwe jest wysyłanie wniosków oraz innych pism, które trafiają bezpośrednio do sekretariatu firmy. Sekretariat e-podróżnik czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Dane kontaktowe e-podróżnik
TEROPLAN S.A.
ul. Zakopiańska 73
30-418 Kraków