Kontakt HDI Ubezpieczenia

  • Kategoria: ubezpieczenia

  • Data publikacji: 2018-10-06 07:11:41
  • Data modyfikacji: 2023-02-25 23:22:55
Kontakt HDI

Kontakt z HDI umożliwia uzyskanie informacji na temat ubezpieczeń, takich jak ubezpieczenia AC i OC. Istnieje wiele sposobów, aby nawiązać kontakt z HDI, w tym za pośrednictwem telefonu, których numery dostępne są na stronie internetowej firmy. Kontakt z HDI pozwala klientom wykupić odpowiednie ubezpieczenie dopasowane do ich potrzeb.

Telefon HDI

Jeśli potrzebujesz pomocy związanej z ubezpieczeniem, możesz skontaktować się z HDI przez infolinię. Infolinia HDI jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 20:00 oraz w soboty w godzinach 08:00 - 16:00. Jeśli Twoja sprawa wymaga zgłoszenia szkody lub assistance, HDI jest dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Warto jednak pamiętać, że koszt połączenia z HDI zależy od cennika operatora, z którego korzystasz.

Telefon HDI: 22 449 99 99 lub 801 801 181

Jeśli chcesz zgłosić szkodę, możesz skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, który jest dostępny w wyznaczonych godzinach od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 21:00 oraz w soboty od 08:00 do 16:00. Nasi konsultanci służą pomocą i odpowiedzą na wszelkie Twoje pytania dotyczące zgłaszanej szkody. Jeśli natomiast potrzebujesz pomocy w ramach usług assistance, możesz skorzystać z niej przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Specjaliści czuwają nad Twoim bezpieczeństwem i gotowi są udzielić pomocy w każdej sytuacji. Ważne, aby pamiętać, że koszt połączenia telefonicznego z Działem Obsługi Klienta będzie zgodny z cennikiem operatora, którym się posługujesz.

Kontakt HDI

Jedną z możliwości na skontaktowanie się z pracownikami Biura Obsługi Klienta HDI jest napisanie wiadomości mailowej na podany poniżej adres poczty elektronicznej. Jest to bardzo dobra opcja dla wszystkich osób, które preferują kontakt z firmą HDI za pośrednictwem internetu. W wiadomości takiej klient powinien ująć między innymi powód, z jakim zwraca się do pracowników Biura Obsługi Klienta, a w treści wiadomości dokładnie opisać daną sytuację. Pomoże to pracownikom HDI na szybsze znalezienie właściwego rozwiązania dla danego problemu klienta. Wiadomość zwrotna powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku następnych dni roboczych. Z pewnością konsultanci firmy HDI dołożą wszelkich starań, aby odpowiedzieć na wszystkie nadesłane wiadomości mailowe, tak szybko, jak będzie to tylko możliwe.

E-mail HDI: [email protected]