NAC Serwis kontakt

  • Kategoria: operatorzy

  • Data publikacji: 2018-11-20 08:39:32
  • Data modyfikacji: 2022-07-22 16:32:43
NAC Serwis kontakt

NAC Serwis kontakt. NAC Serwis kontakt dostępny przez adres internetowej poczty elektronicznej. Dane kontaktowe NAC Serwis dostępne na stronie serwisu.

NAC Serwis kontakt

NAC Serwis jest centrum serwisowania w Skierniewicach. Zajmującą się naprawą takich urządzeń jak kosy oraz podkaszarki, kosiarki, odśnieżarki czy pilarki oraz wiele innych. Kontakt NAC Serwis jest dostępny dla klienta tylko przez adres internetowej poczty elektronicznej. Niestety NAC Serwis nie udostępnia kontaktu telefonicznego. Klienci mogą osobiście podejść do serwisu pod adresem Strobów 2E 96-100 Skierniewice. Jednakże firma NAC Serwis udostępnia na swojej stronie poradniki pomagające usunąć najczęściej występujące usterki. Na stronie poradniki są przedstawione zarówno w formie tekstowej jak i wideoporadników.

NAC Serwis kontakt przez adres poczty elektronicznej: [email protected]

 

NAC Serwis części zamienne

NAC Serwis również posiada sklep internetowy, na którym można zamówić części zamienne do sprzętów. W sklepie można zakupić części do takich sprzętów jak elektronarzędzia, glebogryzarki, kosy, podkaszarki, odkurzaczy, odśnieżarek, pilarek elektrycznych i spalinowych, rozdrabniaczy, traktorów korzących czy wiertnic, oraz wiele innych podobnych urządzeń.

NAC Serwis

Na stronie NAC Serwis udostępnia możliwość wyszukania najbliższego serwisu. Klient po wp/isaniu nazwy swojej miejscowości dostanie lokalizacje najbliższych punktów serwisowych, do którego można się udać w razie problemów z działaniem urządzenia. Pracownicy zajmą się diagnozą oraz wyceną naprawy. Dodatkowo jeżeli najbliższy serwis znajduje się za daleko od miejscowości klienta, na stronie NAC Serwis można zamówić kuriera, który odbierze urządzenie. Żeby zamówić kuriera na stronie, należy uzupełnić wiadomości dotyczące Danych o urządzeniu takich jak: Co to za urządzenie, model, rok produkcji, oraz uzupełnić opis usterki. Po odebraniu urządzenia klient ma możliwość śledzenia całego procesu od odebrania urządzenia przez kuriera, przez proces naprawy, po zwrócenie urządzenia oraz śledzenia, kiedy paczka z naprawionym urządzeniem wróci do klienta.