Dostępny kontakt do zespołu obsługi klienta Twitter. Rozwiązywanie problemów i obsługa zgłoszeń. Znajdź informacje kontaktowe
Kontakt Twitter
Twitter kontakt można używać wyłącznie jako środka kontaktu za pośrednictwem Centrum pomocy Twittera. Jeśli wystąpi problem z aplikacją, programista pisze artykuły, aby opisać i rozwiązać wszystkie możliwe problemy w aplikacji. Twitter to serwis społecznościowy świadczący usługi mikroblogowania, uruchomiony 21 marca 2006 roku. Użytkownicy Portalu mają wpływ na to, co jest publikowane, a jeśli post lub zdjęcie nie są zgodne z wytycznymi Twittera, Portal ma możliwość zgłoszenia nieodpowiednich treści bezpośrednio na stronie internetowej lub w aplikacji. Takie naruszenia mogą obejmować spam, szkodliwe treści, nadużycia i nie tylko. Na stronie kontaktowej Twittera znajduje się zakładka z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania, tzw. FAQ. Jeśli FAQ nie zawiera odpowiedzi na Twoje pytanie, zgłoś problem. Następnie wypełnij formularz wniosku na stronie Twittera, za pomocą którego użytkownik szybko wyśle prośbę do wsparcia Twittera. Formularz zgłoszeniowy zapewnia natychmiastową bezpłatną pomoc 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Oprócz wypełnienia pól dotyczących treści wiadomości, osoba wysyłająca wiadomość musi również wypełnić kilka innych pól, w tym adres e-mail lub numer kontaktowy, na który w pierwszej kolejności otrzyma odpowiedź. Niestety kontakty na Twitterze udostępniają kontakty tylko za pośrednictwem formularza kontaktowego. Twitter nie udostępnia swoim użytkownikom numerów telefonów ani adresów e-mail.