Kontakt do Biura Obsługi Klienta Swiss. Infolinia Swiss w sprawie zakupów online. Uzyskaj pomoc telefoniczną konsultantów infolinii Swiss.
Infolinia Swiss
Infolinia Swiss posiada wiele numerów kontaktowych, dlatego przed zadzwonieniem należy upewnić się, na jaki dział infolinii Swiss dzwonimy i czy nasz problem jest skierowany do tej kategorii.
Telefony Swiss: 22 46 27 950
e-mail Swiss: [email protected]
e-mail Swiss zwrotu: [email protected]
Reklamacje Swiss
Aby dokonać reklamacji w sklepach Swiss, należy udać się do autoryzowanego serwisu, który przyjmuje w dni robocze od 8:30 do godziny 17:00. Numer do tego działu jest 22 46 27 955 lub po wysłaniu wiadomości na adres [email protected].
Biuro Obsługi Klienta Swiss
Biuro Obsługi Klienta Swiss obsługuje połączenia telefoniczne na infolinii w dni robocze od godziny 7:30 do godziny 19:00 oraz w weekendy od 8:00 do 16:00. Jeżeli chcemy się skontaktować, kiedy już infolinia jest nieczynna, należy wysłać wiadomość e-mail na adres [email protected].
Swiss kontakt
Kontakt Swiss można również uzyskać online. Najlepiej wybrać formularz kontaktowy online, w treści takiego formularza wystarczy podać numer telefonu i opisać nasz problem, po tym konsultant infolinii do nas oddzwoni i pomoże w problemie. Chcąc uzyskać informacje na temat części zamiennych Swiss, należy skontaktować się z działem części. Kontakt możliwy poprzez telefon pod numerem 22 46 27 956 lub mailowo [email protected].