Suntago kontakt

  • Kategoria: turystyka

  • Data publikacji: 2019-02-08 18:56:39
  • Data modyfikacji: 2023-02-01 15:47:50
Suntago kontakt

Bezskutecznie próbujesz znaleźć aktualny kontakt Suntago? Sprawdź poniższą stronę internetową, na której umieszczone zostały wszelkie sposoby kontaktu z Suntago. Kontakt Suntago to pewność szybkiej obsługi i otrzymanie potrzebnych informacji.

Suntago kontakt

Pierwszym bardzo prostym sposobem na kontakt z Suntago jest możliwość skorzystania z udostępnionego adresu poczty elektronicznej. Na podany niżej adres chętni klienci mogą korespondować z pracownikami Suntago za pomocą wiadomości mailowych. Dobrze byłoby, aby wiadomość klienta zawierała w sobie między innymi temat sprawy klienta, a w opisie dokładne wytłumaczenie problemu. Dzięki podaniu jak największej ilości przydatnych informacji, eksperci firmy znacznie szybciej mogą znaleźć rozwiązanie dla problemu klienta. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią ze strony konsultantów Centrum Obsługi Klienta powinna zostać wysłana i dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych. Z pewnością pracownicy Suntago dołożą wszelkich starań, aby odpowiedzieć na wszystkie nadesłane wiadomości mailowe, tak szybko, jak będzie to tylko możliwe.

E-mail Suntago w sprawach rezerwacji: [email protected]

Osoby preferujące bardziej tradycyjne metody kontaktu z Suntago mogą skorzystać z podanego adresu korespondencyjnego. Na poniższy adres możliwe jest wysyłanie spraw klientów przy pomocy listów. Należy jednak nadmienić, że wybierając tę opcję na kontakt z Suntago wiadomość zwrotna może zostać dostarczona w znacznie dłuższym terminie do klienta. Jeśli więc sprawa klienta jest nagląca, dobrze jest skorzystać z innych opcji na kontakt z Suntago.

Adres korespondencyjny Suntago: ul. Nowy Świat 1, 96-300 Wręcza

Strona internetowa Suntago

Alternatywną opcją jest możliwość skorzystania z podanego na oficjalnej stronie internetowej Suntago formularza kontaktowego. Przed wysłaniem zgłoszenia klient poproszony zostanie między innymi o podanie danych osobowych, wybranie powodu zgłoszenia, a także dokładne opisanie zaistniałego problemu. W tym przypadku także wiadomość zwrotna powinna zostać dostarczona do klienta w przeciągu kilku dni roboczych.