Reebok kontakt

  • Kategoria: zakupy

  • Data publikacji: 2018-01-13 08:54:01
  • Data modyfikacji: 2023-01-25 21:36:50
Reebok kontakt

Sprawdź wszelkie dostępne sposoby na kontakt z Reebok. Kontakt Reebok umożliwi zdobycie najnowszych informacji bezpośrednio od pracowników firmy. Już dziś wypróbuj dostępny kontakt Reebok!

Kontakt Reebok

Osoby preferujące bardziej tradycyjne formy kontaktu z Reebok, skorzystać mogą z możliwości wysłania wiadomości w formie listu na podany poniżej adres korespondencyjny Reebok. W wiadomości należy zawrzeć temat zgłoszenia, a także dokładnie opisać zaistniały problem. Pomoże to pracownikom Reebok w szybszym znalezieniu właściwego rozwiązania dla danego problemu klienta. Należy jednak zaznaczyć, że wybierając tę metodę na wiadomość zwrotną, trzeba będzie poczekać znacznie dłużej niż w przypadku innych opcji na kontakt z firmą Reebok. Jeśli więc sprawa klienta jest nagląca, warto skorzystać z innych dostępnych metod kontaktu z Reebok.

Adres korespondencyjny Reebok:
adidas Poland S.p.z o.o. 
Ul. Żwirki i Wigury 18A 
02-092 Warszawa

Reebok telefon

Inną z możliwych i dostępnych opcji na skontaktowanie się z pracownikami Biura Obsługi Klienta Reebok jest skorzystanie z dostępnego poniżej numeru kontaktowego. Za jego pomocą klienci mogą bezpośrednio porozmawiać z konsultantami organizacji i uzyskać potrzebne dane i informacje dotyczące aktualnej oferty Reebok. Dodatkowo eksperci odpowiedzialni za obsługę kontaktu Reebok udzielą odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości zgłaszających się osób. Należy dodać, że podany poniżej numer kontaktowy aktywny jest dla klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00, a także w soboty w godzinach od 8:00 do 17:00.

Telefon Reebok: +48 22 397 88 58

Strona internetowa Reebok

Klienci mogą skorzystać się z Reebok także z formularza kontaktowego, który umieszczony został na oficjalnej stronie internetowej Reebok. Przed wysłaniem go należy wypełnić wszystkie wymagane pola, następnie wybrać temat zgłoszenia, a w treści wiadomości dokładnie opisać daną sprawę. Wiadomość zwrotna ze strony pracowników Biura Obsługi Klienta Reebok powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

Dodatkowo na oficjalnej stronie internetowej Reebok umieszczona została także sekcja najczęściej zadawanych pytań przez klientów wraz z odpowiedziami ze strony ekspertów firmy. Przed bezpośrednim kontaktem z konsultantami Reebok warto sprawdzić sekcję FAQ, ponieważ bardzo często można znaleźć tam rozwiązania na problemy klientów. W przypadku braku rozwiązania warto bezpośrednio skontaktować się z pracownikami Reebok.