Premium Mobile Kontakt

  • Kategoria: operatorzy

  • Data publikacji: 2017-12-03 21:23:27
  • Data modyfikacji: 2022-07-25 15:49:31
Premium Mobile Kontakt

Premium Mobile infolinia, godziny pracy, numer telefonu. Premium Mobile kontakt e-mail, adres korespondencyjny, kontakt kupno przez telefon, reklamacje.

Kontakt Premium Mobile 

Premium Mobile operator komórkowy- oferuje oferty bez limitu, z dużą ilością internetu, w jakość równej dużym operatorom, ale w znaczniej niższej cenie. Premium Mobile działa na sieci Plus, posiada taki sam zasięg, szybkość LTE, jakość sieci Plus. Premium Mobile wyróżnia umiejętność oszczędzania i dzięki temu, oszczędności przeznacza na obniżanie ceny dla klientów. W Premium Mobile klient płaci za usługę, a nie za drogie kampanie reklamowe celebrytów, tysiące pracowników, wielkie siedziby, znanych piłkarzy. Skoro nie trzeba tego utrzymywać, klient nie musi za to płacić, więc wydaje mniej. 

Premium Mobile jest polskim operatorem. Posiada prostą ofertę. Klienci nie są zmuszeni do podpisywania umów na długi czas. W Premium Mobile nie ma obowiązku podpisywania zobowiązań na 12 czy 24 miesiące. Dają wolność i elastyczność. Umowę można zakończyć w jej dowolnym momencie, z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Premium Mobile wierzy, że dzięki jakości i cenie klienci będą chcieli zostać i dają pełną wolność. Nie ma sztywnych umów i zobowiązań przez wiele lat. 

 

Dane firmowe

Premium Mobile Sp. z o.o.
Aleja Stanów Zjednoczonych 61A,
04-028 Warszawa
www.premiummobile.pl
[email protected]
NIP: 9542746551

 

Premium Mobile Adres do korespondencji

Premium Mobile Sp. z o.o.
ul. Warszawska 18,
35-205 Rzeszów

 

Premium Mobile Kontakt dla mediów

[email protected]

Premium Mobile Kupno przez telefon

+48 222 300 782
Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Poniedziałek-Piątek od 8:00-21:00
Sobota i niedziela od 9:00-16:00
W święta infolinia jest nieczynna.  

Premium Mobile Dział Obsługi Klienta

Kontakt Premium Mobile można nawiązać na klika sposobów: 

  • przez Facebook Messenger,
  • mailowo [email protected],
  • konto Klienta klient.premiummobile.pl,
  • telefonu Premium Mobile: 2999 (Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
  • Z telefonu innego operatora: +48 222 300 999, +48 722 792 999 (Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.)

Na stronie Premium Mobile dostępna jest opcja zamówienia rozmowy. 

Również można pisać z konsultantem przez messengera. 

Godziny pracy infolinii:
Poniedziałek-Piątek: 8:00-21:00
Sobota-Niedziela: 9:00-16:00
Wigilia: 8:00-15:00
Sylwester: 8:00-19:00

W święta infolinia jest nieczynna.

Premium Mobile punkty sprzedaży informacje o lokalizacji dostępne są na stronie internetowej 

 

Reklamacje

Reklamacje należy składać bezpośrednio w odpowiedniej zakładce systemu abonenckiego Self Care na stronie Premium Mobile.