Poczta Polska kontakt infolinia, adres mailowy, godziny pracy. Poczta Polska Bok, kontakt w sprawie reklamacji i abonamentu RTV. Placówki Poczta Polska informacje na stronie.
Kontakt Poczta Polska
Firma posiada ponad 460 letnią tradycję, zatrudnia 70 000 pracowników, sieć Poczty Polskiej obejmuje 7600 placówek, filii i agencji pocztowych. Poczta Polska jest jednym z liderów usług komunikacyjnych, paczkowo-kurierskich i logistycznych oraz narodowym operatorem, z którego korzysta ponad 90% Polaków.
Biuro Obsługi Klienta
Poczta Polska zaprasza do kontaktu telefonicznego lub e-mailowego z ich konsultantami, którzy odpowiedzą na pytania klientów i udziela aktualnych informacji o usługach.
Poczta Polska Infolinia 801 333 444
z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora)
(+48) 438 420 600
z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych
(opłata wg cennika operatora)
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00
Pisać można na adres: [email protected]
Centrala Poczty Polskiej S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Abonament RTV
Wszelkie zapytania w sprawie usługi abonament RTV, kierowane drogą mailową i korespondencyjną powinny zawierać następujące dane: imię, nazwisko, adres do korespondencji oraz Indywidualny Numer Identyfikacyjny abonenta. Brak tych informacji spowoduje, że sprawa może pozostać bez rozpoznania.
Różnego typu sprawy oraz zapytania w sprawie opłat abonamentowych należy kierować:
- na adres e-mail: [email protected],
- w formie korespondencyjnej na adres: Poczta Polska S.A. COF Wydział Abonamentu RTV,
ul. Bernardyńska 15, 85-940 Bydgoszcz, - telefonicznie w dni robocze w godzinach 8:00 - 20:00, pod numerem (+48) 43 842 06 06 (opłata wg cennika operatora).
Pytania dotyczące rejestracji odbiorników rtv oraz aktualizacji danych przez Internet należy kierować na adres e-mail: [email protected].
Poczta Polska kontakt reklamacja
Klienci w sprawie reklamacji kontaktować się mogą poprzez:
801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora)
(+48) 43 842 06 00 z telefonu komórkowego oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora)
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00
Osoby chcące złożyć reklamacje lub skargę mogą to zrobić w dogodny dla siebie sposób: poprzez wypełnienie formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej Poczty Polskiej lub wypełniając druk reklamacyjny dostępny w każdej placówce pocztowej.
Poczta Polska placówki
Informacje o dostępnych placówkach Poczty Polskiej znaleźć można na stronie internetowej.