Sprawdź wszelkie dostępne sposoby na kontakt z InPost. Kontakt InPost umożliwi zdobycie najnowszych informacji bezpośrednio od pracowników firmy. Już dziś wypróbuj dostępny kontakt InPost!
InPost kontakt
Jeśli chcesz skontaktować się z InPost, masz do wyboru kilka opcji. Jednym z nich jest skorzystanie z dostępnych online numerów telefonów InPost, które można znaleźć w wyszukiwarkach. W zależności od celu połączenia, każdy numer telefonu jest odpowiednio opisany, co ułatwia wybór właściwej opcji. Można zadzwonić zarówno z telefonów stacjonarnych, jak i komórkowych. Inną opcją jest skorzystanie z wiadomości e-mail, które InPost udostępnia swoim klientom. Ponadto firma udostępnia także czat z botem i formularz kontaktowy na swojej stronie internetowej. Dzięki temu możesz wybrać sposób kontaktu, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Poniżej przedstawione są dane kontaktowe, które pomogą Ci skontaktować się z InPost.
Numer dla telefonów komórkowych: 722 444 000
Numer dla telefonów stacjonarnych: 746 600 000
InPost inne sposoby kontaktu
Istnieją różne sposoby na skontaktowanie się z pracownikami Biura Obsługi Klienta InPost. Jednym z nich jest napisanie wiadomości mailowej na podany poniżej adres poczty elektronicznej. Jest to bardzo dobra opcja dla osób preferujących kontakt z firmą InPost za pośrednictwem internetu. W wiadomości takiej klient powinien umieścić powód, z jakim zwraca się do pracowników InPost, a w treści wiadomości dokładnie opisać zaistniałą sytuację. Warto umieścić w opisie jak największą ilość przydatnych informacji, które uproszczą i przyśpieszą pracownikom InPost znalezienie odpowiedniego rozwiązania problemu klienta. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych. Z pewnością konsultanci firmy dołożą wszelkich starań, aby odpowiedzieć na wszystkie nadesłane wiadomości mailowe, tak szybko, jak będzie to tylko możliwe.
E-mail InPost: [email protected]
Strona internetowa InPost
Istnieje kilka sposobów na kontakt z InPost, w tym poprzez Chat Mat, który odpowiada na pytania użytkowników na czacie. W przypadku zapytania zbyt skomplikowanego wiadomość ta zostanie przekierowana do Działu Obsługi Klienta. Inną opcją jest skorzystanie z formularza kontaktowego dostępnego na stronie InPost, który umożliwia wybór tematu wiadomości, np. proponowanie nowego miejsca na paczkomat. InPost udostępnia również numer telefonu, który jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 22:00, w soboty od 8:00 do 20:00, a w niedziele od 8:00 do 18:00. W święta numery telefonu są dostępne od 8:00 do 16:00. Klientom, którzy czekają na dostawę przesyłki, InPost zazwyczaj przesyła numer telefonu kuriera w wiadomości SMS w dniu planowanej dostawy.