IKO kontakt

  • Kategoria: bankowość

  • Data publikacji: 2022-11-04 15:45:12
  • Data modyfikacji:
IKO kontakt

Kontakt IKO, kontakt do działu Obsługi Klienta aplikacji IKO. Kontakt z IKO dostępny 24/7.

Kontakt do Działu Obsługi Klienta IKO

Aplikacja IKO jest to aplikacja mobilna obsługująca konto użytkownika w banku PKO, umożliwia wygodne i bezpłatne wypłaty z bankomatów PKO. Kontakt następuje poprzez bank PKO. Kontakt z IKO umożliwia aplikacja IKO i znajdujący się na niej support, numer telefonu do infolinii oraz formularz online znajdujący się na stronie banku. Wszystkie z tych metod działają 24/7 i są dostępne dla każdej osoby mającej otworzone konto w banku.

Pierwszą z metod kontaktu jest wysłanie zgłoszenia z opisaniem problemu na formularz kontaktowy, należy podać tam własny adres e-mail, ponieważ na niego przyjdzie wiadomość zwrotna od konsultantów IKO. Jeżeli za to wiadomość została wysłana przez aplikacje IKO, wiadomość przyjdzie na dane, na które konto w banku byłe zarejestrowane lub w sekcji wiadomości na stronie banku gdzie odpowiedź dostaniemy w formie pdf. 

Telefon IKO 

Do IKO istnieją dwa numery telefonu, pierwszy jest darmowy w granicach Polski: 800 302 302, a drugi +48 81 535 60 60 służy do połączeń zagranicznych, na których mogą być pobierane koszty połączenia. IKO Infolinia jest czynna 24/7, po wykonaniu połączenia, telefony odbiera wirtualny doradca, który poprowadzi do połączenia z konsultantem IKO lub sam poda odpowiedź na niektóre pytania.