GOoptima kontakt

  • Kategoria: bankowość

  • Data publikacji: 2018-04-08 04:36:34
  • Data modyfikacji: 2023-01-09 20:20:16
GOoptima kontakt

GOoptima kontakt - zastrzeżenie karty, informacje o świadczonych usługach. Skontaktuj się z bankiem. Aktualne dane kontaktowe na stronie. Sprawdź kontakt

GOoptima kontakt

GOoptima znana do niedawna jako BGŻOptima, założona została w 2011 roku, jako firma specjalizująca się w oszczędzaniu. Aktualnie GOoptima to część banku BNP Paribas, która daje klientom możliwość zwiększenia oszczędności poprzez specjalną ofertę z wysokimi oprocentowaniami rachunków oraz lokat terminowych. GOoptime obejmuję gwarancja Bankowego Funduszu Gwarancyjnego, co sprawia, że środki są chronione do 100 tysięcy euro.

GOoptima stara się utrzymywać swoje usługi na najwyższym poziomie, przez co umożliwia bardzo szybki kontakt na wiele sposobów. GOoptima kontakt z klientem utrzymuję głównie poprzez telefon kontaktowy, jednak możliwe jest również skontaktowanie z bankiem za pośrednictwem elektronicznych metod. Jedną z takich form kontaktu jest wysłanie wiadomości poprzez formularz kontaktowy. Dodatkowo możliwe jest porozmawianie z konsultantem online na stronie banku.

GOoptima kontakt telefoniczny

Osoby chętne uzyskać telefoniczne wsparcie, mogą kontaktować się z bankiem poprzez numer podany na stronie. GOoptima kontakt telefoniczny obsługuję przez pracowników biura obsługi klienta. Możliwe jest poznanie pełnej oferty banku, zgłoszenie swoich problemów z rachunkiem, czy zastrzeżenie karty. Konsultanci starają się odpowiedzieć na każde pytanie, jednak w przypadku trudniejszych tematów, pomagają w wypełnieniu specjalnego formularz reklamacyjnego do banku. 

GOoptima kontakt:

  • 801 280 280
  • +48 22 574 37 00


GOoptima kontakt online

Osoby posiadające konto w banku oraz ci, którzy chcą takie założyć, mają możliwość wysłania swoich pytań do banku drogą elektroniczną. GOoptima kontakt online, tak samo, jak w przypadku kontaktu telefonicznego obsługiwany jest przez biuro obsługi klienta. Jedynie reklamacje oraz bardziej obszerne zapytania, mogą być obsługiwane przez wyspecjalizowane działy techniczne. Wysyłając swoją wiadomość, można zapytać o nowe oferty banku, zadać pytanie odnośnie do aktualnego rachunku, czy zapytać o możliwość założenia konta, w przypadku nowych klientów. Aby zadać takie pytanie, należy odwiedzić stronę banku i wypełnić formularz kontaktowy lub nawiązać kontakt online poprzez chat z konsultantem.

GOoptima kontakt w placówce

Aby skontaktować się osobiście z doradcą, możliwe jest odwiedzenie jednego z oddziałów. GOoptima kontakt w placówce umożliwia po wcześniejszym sprawdzeniu lokalizacji banku na stronie. Wystarczy wejść na stronę i odwiedzić zakładkę „Placówki i bankomaty”. W stacjonarnych punktach możliwe jest założenie konta osobiste, przelanie środków na lokatę, czy złożenie reklamacji związanej z aktualnym rachunkiem. Dodatkowo możliwe jest zapytanie o najnowsze promocje banku, z których jest możliwość aktualnie skorzystać.