Kontakt telefoniczny oraz mailowy z Biurem Obsługi Klienta e-mikrofirma. E-mikrofirma adres e-mail, kontakt, numer telefonu. E-mikrofirma telefon kontaktowy
Kontakt E-mikrofirma
E-mikrofirma jest rządową aplikacją, która została stworzona z myślą o osobach fizycznych, które prowadzą jedonooosobową działalność gospodarczą. W aplikacji e-mikrofirma generowany jest plik JPK. Warto wiedzieć, że wygenerowane dane są przesyłane do Ministerstwa Finansów.
Interesanci, którzy chcą uzyskać z Biurem Obsługi Klienta e-mikrofirma kontakt mogą to zrealizować na dwa sposoby. Jednym z nich jest przesłanie wiadomości mailowej, wykorzystując w tym celu pocztę elektroniczną. Wszystkie zapytania należy przesyłać na adres e-mail, jakim jest [email protected]. Pracownicy Biura Obsługi Klienta e-mikrofirma starają się odpowiadać na wszystkie otrzymane wiadomości w jak najkrótszym czasie.
Telefon e-mikrofirma: +48 22 330 03 30 oraz 801 055 055
E-mikrofirma adres e-mail: [email protected]
E-mikrofirma kontakt telefoniczny
Wszystkie zainteresowane osoby, które chcą uzyskać z e-mikrofirma kontakt telefoniczny mogą skorzystać z dostępnego numeru telefonu. Wykonując połączenie można uzyskać pomoc konsultantów Biura Obsługi Klienta e-mikrofirma. Należy wiedzieć, że pomoc telefoniczna jest realizowana dzięki KIS. Osoby, które chcą wykonać połączenie z telefonu komórkowego czy z zagranicy powinny skorzystać z numeru 22 330 03 30. W przypadku połączenia z telefonów stacjonarnych należy wybrać numer telefonu, jakim jest 801 055 055.
Aktualnie działający numer telefonu do Biura Obsługi Klienta e-mikrofirma to: +48 22 330 03 30 oraz 801 055 055
Adres e-mail: [email protected]