Dostępny bezpośredni kontakt do Anny Lewandowskiej. Wszystkie dostępne dane kontaktowe do Anny Lewandowskiej podane zostały na poniższej stronie internetowej.
Kim jest Anna Lewandowska
Anna Maria Lewandowska jest polską sportsmenką i działaczką sportową. Dodatkowo jest także działaczką sportową, bizneswoman, coachem, trenerką personalną, dietetyczką, prezenterką telewizyjną i bardzo rozpoznawalną osobowością medialną. Jest wielokrotną mistrzynią świata Europy oraz Polski w tradycyjnym karate w ramach organizacji World Fudokan Federation (WFF). Dodatkowo obejmuje ona stanowisko prezesa Olimpiad Specjalnych Polska, a także jest żoną znanego polskiego piłkarza Roberta Lewandowskiego. Jest także aktywna w mediach społecznościowych, a jej Instagram obserwuje ponad 4,4 miliona osób z całego świata.
Kontakt z Anną Lewandowską
W celu skontaktowania się z Anną Lewandowską można skorzystać z dostępnego na stronie oficjalnej internetowej stor9 formularza kontaktowego. W odpowiednie pola należy wpisać dane a w samej wiadomości powód, z jakim klient chce skontaktować się z Anną Lewandowską. Stor9 jest agencją marketingową, która za cel obrała sobie opiekę nad twórcami internetowymi. Agencja skupia się głównie na reprezentowaniu osób publicznych w internecie. W ofercie agencji jest także realizowanie produkcji wideo, a także profesjonalne sesje zdjęciowe na zlecenie klientów. Anna Lewandowska do kontaktu ze sobą nie udostępnia publicznie żadnego numeru telefonu. Jedyną więc opcją na kontakt z Anną Lewandowską pozostaje uzupełnienie i wysłanie dostępnego na oficjalnej stronie internetowej formularza kontaktowego.
Anna Lewandowska formularz kontaktowy
E-mail kontakt Anna Lewandowska: [email protected]
Do uzyskania możliwy jest także kontakt z Anną Lewandowską dzięki stworzonemu przez kobietę cateringowi dietetycznemu. Wyżej umieszczony adres poczty elektronicznej jest przeznaczony jako adres mailowy do kontaktu z firmą Heathy Plan by Ann. Na oficjalnej stroni firmy, dostępny jest także odpowiedni formularz kontaktowy. Po wpisaniu odpowiednich danych w pola, a także samej treści wiadomości, w której klient opisze swój problem bądź zada nurtujące go pytanie.