Jak można się skontaktować z HalfPrice. Klienci HalfPrice kontakt z siecią sklepów mogą osiągnąć na wiele sposobów. Dostępny jest kontakt telefoniczny i kontakt mailowy.
HalfPrice kontakt telefoniczny
Wielu klientów szuka sposobów na skontaktowanie się z siecią sklepów Halfprice kontakt telefoniczny można osiągnąć, dzwoniąc na numer telefonu: +48 22 123 73 13. Z jego pomocą można skontaktować się z konsultantami telefonicznymi Biura Obsługi Klienta Halfprice. Konsultanci są w stanie przyjmować zażalenia i skargi jak i również podać klientom dodatkowe informacje o sklepie.
Niestety kontakt telefoniczny z HalfPrice nie jest całodobowy i kontaktować się można wyłącznie w godzinach: 9:00-17:00.
Numer telefonu: +48 22 123 73 13
HalfPrice kontakt mailowy
Innym sposobem na skontaktowanie się z HalfPrice jest przesłanie wiadomości mailowej na adres e-mail: [email protected], przez który klienci dostaną odpowiedzi na pytania dotyczące sieci sklepów. Na niektóre odpowiedzi trzeba czekać więcej czasu niż na inne w zależności od tego jak długie i skomplikowane jest pytanie.
Jeśli klient ma pytanie dotyczące przetwarzania danych osobowych HalfPrice oferuje kontakt mailowy z Inspektorem Danych Osobowych pod adresem e-mail [email protected]
Dla klientów HalfPrice dostępny jest również formularz kontaktowy. Po podaniu swojego imienia, nazwiska i adresu e-mail na stronie sklepu po wybraniu tematu zapytania z zawartej tam listy można wysłać wiadomość.
HalfPrice zwroty
Zwrot towarów to rzecz, której wielu klientów potrzebuje i często o to pytają się klienci podczas kontaktu z pracownikami sklepu. Aby jego dokonać, nie trzeba osobiście kontaktować się z HalfPrice i jechać do sklepu, lecz można również użyć różnych usług kurierskich. Należy pamiętać jednak, że istnieje możliwość zwracanie wyłącznie towarów kupionych online do 30 dni od zakupu. Pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni.